Ճամբարի դերը իմ առօրյայում – Ճամբարը շատ լավ անցավ: Ես շատ ընկերներ եմ ունեցա: Ես 5.2 դասարանի հետ ծանոթ չէի, իսկ ճամբարին ես ծանոթացա այնտեղի շատ մարդկանց հետ:
Ճամբարային օրվա առավելությունները – Ճամբարին ես կարող էի շփվել ոչ-միյայն իմ դասարանի հետ, այլ նաև 4.2-րդ դասարանցիների հետ, 5.2 դասարանի հետ և իմ դասարանցիների հետ:
Իմ ճամբարային օրագիրը․ կցել հղումը՝ Ճամբարային ամփոփում
Իմ ջոկատը – Իմ ջոկատավարները՝ Ընկեր Երանուհի և Ընկեր Շուշան: Իմ ջոկատում կային շատ դասարաններ, նաև 4-րդ և մեր ուրիշ 5-րդ դասարանի ընկերների հետ լավ շփվեցինք: Կային լավ մարդիկ և կային անդուր մարդիք:
Ամենալավն իմ ջոկատում: Իմ ջոկտի լավն այն էր, որ ես ինձ նոր ընկերներ գտա և սկսեցի նրանց հետ լավ անցկացնել ճամբարը:
Դժվարություններն իմ ջոկատում: Իմ ջոկատում չկային դժվարություններ, նաև ընկեր գտնելը շատ հեշտ էր, որովհետև ես կարելի է ասել բոլորի հետ ծանոթ չէի:
Ի՞նչ նախագծերի եմ մասնակցել․ նշել հղումներով: Top 5 Amazing Facts About Squirrels,
Ի՞նչ ճամփորդությունների եմ մասնակցել․ նշել հղումներով: Ճամբարային չորորդ օրը , Ճամբարային երրորդ օրը , Ճամբարային երկրորդ օրը ,
Ամենատպավորիչ նախագիծը կամ գործունեությունը: Top 5 Amazing Facts About Squirrels , Որովհետև այս տեսանյութի վրա ես ծախսել եմ 5 ժամ:
Ամենատպավորիչ օրը: Ամենատպավորիչ օրը ճամբարային առաջին օրն էի, որովհետև այդ օրը ես ծանոթացա բոլորի հետ և գտա ինձ ընկերներ:
Հունվարյան ճամբարի իմ ձեռքբերումը: Ես ձեռք եմ բերել ինձ նոր ընկերներ:
Իմ առաջարկը կամ խորհուրդը՝ ջոկատավարներիս: Իմ ջոկատավարները ամենալավն են, ես նրանց խորուրդ չունեմ, նրանք անթերի են: 🙂