Posted in 5-րդ Դասարան, Մայրենի

06.05.2021 Բարդ նախադասություն| Տնային աշխատանք

348. Ա ևԲ խմբերի նախադասությունները համեմատի՛ր: Յուրաքանչյուր նախադասության մեջ քանի՞ ստորոգյալ կա:

            Ա. Հին ժամանակներում առագաստանավը շատ կարևոր փոխադրամիջոց էր             համարվում: Մեկ ստորոգյալ
            1862 թվականին առագաստանավերով մրցելու կանոններ մշակվեցին: Մեկ ստորոգյալ
            Նրան շատ է հետաքրքրում առագաստանավային սպորտը: Մեկ ստորոգյալ
            Արդեն տասնվեցերորդ դարում գեղասահքի սիրահարներ կային Հոլանդիայում:

Մեկ ստորոգյալ


            Բ. Հին ժամանակներում առագաստանավը շատ կարևոր փոխադրամիջոց էր             համարվում, իսկ այսօր նա միայն սպորտում է գործածվում: Երեք ստորոգյալ
            1862 թվականին առագաստանավերով մրցելու կանոններ մշակվեցին, իսկ         դրանից առաջ մրցող մարզիկներն ուղղակի պայմանավորվում էին: Երեք ստորոգյալ
            Նրան շատ է հետաքրքրում առագաստանավային սպորտը, որը հրապուրում է ծովի, երկնքի ու համարձակության բոլոր սիրահարներին: Երեք ստորոգյալ
            Արդեն տասնվեցերորդ դարում գեղասահքի սիրահարներ կային Հոլանդիայում,             որտեղ մշակվել է այսօրվա գեղասահքի տեխնիկան: Երկու ստորոգյալ

349. Նախադասություններն ավարտի՛ր: Առաջադրանքը հնարավո՞ր է կատարել՝ առանց ստորոգյալ ավելացնելու:

            Աքլորներն իրար բզկտում էին, որովհետև իրար հետ վիճել էին
            Սարսափելի փոթորկից նավը շուռ կգար, եթե նավը զարկեր մյուս նավին
            Փողոցում երեխաներից բացի մարդ չկար, ուրեմն երեխաները չէին կարով կորել
            Փողոցում երեխաներից բացի մարդ չկար, իսկ մայրիկը մտել էր խանութ
            Քանդակագործը գիշեր ու զօր աշխատում էր, երբ շա՜տ ուշ ժամ էր
            Լավ եղանակին այնտեղ էի տանում շնիկիս, որ

350. Ա ևԲ խմբերի նախադասությունները համեմատի՛ր: Ի՞նչ տարբերություն կա:

            Ա. Քամին կամակոր տարերք է: Մարդիկ նրա էներգիան էլ են օգտագործում:
            Բնության քանդակագործներից մեկն էլ քամին է: Նա անդուլ աշխատում է փոխել Երկրի դեմքը:
            Այնտեղ չոր ու մերկ հող կա: Քամին փոշու զանգվածներ է օդ հանում:


            Բ. Քամին կամակոր տարերք է, բայց մարդիկ նրա էներգիան էլ են օգտագործում:
            Բնության քանդակագործներից մեկն էլ քամին է, որը անդուլ աշխատում է փոխել Երկրի դեմքը:
            Քամին փոշու զանգվածներ է օդ հանում այնտեղ, որտեղ չոր ու մերկ հող կա:

Ա խմբի նախադասությունները պարզ են, իսկ Բ խմբի նախադասությունը բարդ են։

227. Նախադասությունն այնպես ձևափոխի՛րոր միտքը չփոխվ:

Օրինակ՝


Մառախուղի կաթիլները միլիոն անգամ ավելի փոքր են, քան անձրևի կաթիլները: — Մառախուղի կաթիլներն անձրևի կաթիլներից միլիոն անգամ փոքր են:

            Աղի ջուրն ավելի ծանր է, քան սառույցը, այդ պատճառով էլ սառույցը չի սուզվում:

Սառույցը չի սուզվում, քանի որ աղի ջուրն ավելի ծանր է սառույցից։


            Ծովային փոքր, բայց թունավոր կենդանիներն ավելի վտանգավոր են, քան             շնաձկները:

Ծովային փոքր, բայց թունավոր կենդանիները շնաձկներից վտանգավոր են։


            Բանավոր խոսքն ավելի մեծ հնարավորություն ունի վերաբերմունք          արտահայտելու, քան գրավորը:

Բանավոր խոսքը գրավոր խոսքից ավելի մեծ հնարավորություն ունի վերաբերմունք արտահայտելու


            Նավաստիների կիրառած թունավոր նյութերը, վառ գույներն ու ուլտրաձայնը   շնաձկների համար պակաս սարսափելի են, քան ժամանակակից աղմկոտ       երաժշտությունը:

Շնաձների համար ժամանակակից աղմկոտ երաժշտությունն ավելի սարսափելի է, քան նավաստիների կիրառած թունավոր նյութերը, վառ գույներն ու ուլտրաձայնը։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s